Unboxing paketa dobrodošlice (Notino.hr)

petak, ožujka 30, 2018

 Dragi moji, vrlo sam sretna što Vam napokon tipkam jedan za mene jako uzbuđujuć post. Naime, nedavno sam sklopila suradnju sa Notino.hr online parfumerijom i napokon donosim unboxing/otvaranje njihovog paketa dobrodošlice. 

Za početak ću vas samo ukratko malo bolje upoznati sa shopom koji je relativno nov kod nas ( od 2017. god), ali ne i u ostatku Europe. Budući da je to većinom shop za prodaju parfema, na njemu možete naći ogroman asortiman brendova parfema. Uz parfeme, također možete naći preparativnu i dekorativnu kozmetiku, proizvode za djecu. Asortiman ponude je jako širok. Notino broji oko 1500 zastupljenih brendova te preko 55 000 proizvoda i zasigurno ćete naći nešto za sebe. 
Što se tiče načina plaćanja narudžbe to možete izvršiti putem bankovnim prijenosom (uplatnica ili internet bankarstvo),oneline plaćanjem preko weba ili pak najjednostavnije pouzećem. Samo se registrirate na stranicu, krenete u pretraživanje i ispunite svoju narudžbu. Također, narudžbu možete predati i mailom i telefonskim pozivom.  Dostava se plaća 25,00 kn (otoci 28,00). Meni je svaki paketić stigao u roku dva dana i malo je reći da sam oduševljena brzinom dostave, a i sigurnošću paketa. Svaki put me iznenadi kako su proizvodi brižno zamotani, tako da možete biti sigurni da vam proizvodi neće stići oštećeni.  Također, ne vjerujem da će do toga doći, ali ako dođe- imate 90 dana za reklamaciju proizvoda. 

Sada kada sam vas upoznala malo sa Notino.hr stranicom, bacimo se mi na sadržaj koji se našao u paketu dobrodošlice jer vjerujem da i vas zanima jednako kako je i mene zanimao.


Poklon paket Notino.hr

Na adresu mi je stigla velika kartonska kutija, unutar nje još dodatna velika kuverta te unutra ukrasna vrećica prepuna krasnih proizvoda i Dove šampon sa strane jer je malo veći u odnosu na druge proizvode pa nije stao u ukrasnu vreću. Ukrasna vrećica je divna, sa strane je otiskan naziv Notino i  možete ju naći ovdje . Što se tiče proizvoda koje sam dobila, malo je reći da sam oduševljena. 

Poklon paket Notino.hr

Dobila sam 5 full size proizvoda (da, ja 50ml smatram velikim pakiranjem, haha). Nisam nikada isprobala Dove Advanced Hair Series Regenerate Nourishment šampon za oštećenu kosu pa se jako veselim tome. Green Pharmacy Hand Care Rose hranjiva i hidratantna krema za ruke i nokte je već u upotrebi budući da je zima učinila svoje i ubrzo očekujem oporavak kože ruku. Dalje, u paketiću se našla i Avene Cleanance micelarna voda koja je na žalost za problematično lice i akne. Ukoliko vas to bude zanimalo, ostavite mi komentar ispod ovog posta da li biste željeli ovu micelarnu u nekom idućem darivanju. Jer bolje da ju koristi netko kome će po tipu kože odgovarati nego da stoji neotvorena kod mene. Osim micelarne vode, stigla mi je i Avene eau Thermale i nju jedva čekam isprobati budući da mi je već stoljećima na wish listi. I zadnji proizvod u velikom pakiranju je Bielenda Skin Clinic Professional Moisturizing arganovo ulje za čišćenje s hijaluronskom kiselinom. Budući da nikad nisam čula za Bielenda brend jedva čekam testirati proizvod. 

Poklon paket Notino.hr

Uz velika pakiranja, našlo se tu i nešto testera. Najviše se veselim Sisley Skin Care maski za lice (za sjaj lica) i Eucerin Aquaporin Active hidratantnoj kremi za područje oko očiju. Također ću isprobati i Dermacol cover makeup sa velikim prekrivanjem i spf-om 30. Uz te sve testere se tu našao  i Caudalie Resveratrol (Lift) učvršćujući balzam za područje oko očiju protiv bora, oticanja i tamnih krugova. 

Loreal Brushart Notino.hr

I za sam kraj ovog paketića par make-up alata kojih nikada dosta. Vjerujem da i vi mislite isto. Brushart Face spužvica mi je došla kao naručena budući da je moja RT pri izdisaju. Te se jako veselim isprobati ovaj plosnati kistić od Loreal Paris


Divni proizvodi, jel' da? Također sam za vas snimila i otvaranje tog PR paketa pa ga slobodno pogledajte. Unaprijed se ispričavam na osvjetljenju. Budući da mi je paket uranio, ja jednostavno nisam mogla odoljeti da odmah po dolasku doma ne snimim video i vidim što se u njemu nalazi. 








Eto drage moje, to bi bilo sve za ovaj uvodni post o suradnji sa Notino.hr online parfumerijom. Ukoliko vas neki proizvodi posebno zanimaju, pišite mi da ih znam svrstati među prve za recenziranje. Također, pratite blog sad kroz mjesec travanj jer će izaći dva posta koja su također suradnička sa Notino.hr.  Ne želim  vam odati koji će se to proizvodi naći na tapeti nego ću samo  reći da nije ni jedan iz ovog paketića nego nešto sasvim drugo. 

Do sljedećeg posta, 
g


*PR PROIZVODI


You Might Also Like

1 komentari

  1. Notino je savršen,sviđa mi se njihova profesionalnost,sve u roku i sve uredno zapakirano.Slažem se sa svim u postu

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images