Božićna wish lista (samo dekorativa)

nedjelja, studenoga 19, 2017


Bliži nam se Božić i svi znamo što to znači... priprema za kupnju poklona. Ove godine sam popustila pod pritiskom i odlučila sastaviti trenutnu listu želja da se moji ukućani znaju orijentirati oko toga što mi kupiti.
Ukoliko vas zanima što mi je na listi želja, nastavite čitati.



Avon Mark tekući ruževi su hvaljeni na sve strane od kad su izašli u prodaju. Ja ih nemam od koga u svojoj blizini naručiti, ali željela bih vidjeti u čemu je buzz oko ovih ruževa.


Isprobala sam Trend it up lip creme tekuće ruževe i oduševili su me i naravno da želim sve i jednu nijansu, haha.


Na listi imam i par paletica sjenila i mislim da opet ponavljam Max Factor palete. Sjećam se da sam ih željela i prije ali si nikad nisam kupila. To moram ispraviti. 


Nisam sigurna da li u Muller drogerijama ima za kupiti ovih Most wanted nude paleta od Artdecoa, ali ako ima na listi su mi. Djeluju prekrasno.


Zadovoljna sam sa Nude dude paletom od The Balma i želim isprobati i Nude beach. Jedina koja me ne privlači je Nude tude xD.


Vjerojatno već sve znate krasne novitete koji nam stižu u drogerije. U Bipu stiže Elf kozmetika, i ako dođe do Božića, na listi mi je jedna njihova paleta rumenila. 


U Douglas drogerije je već stigao Benefit i kao svaki bloger i youtuber moram imati Coralistu. Inače nisi cool ako nemaš coralistu. Haha!



I za sam kraj, dugo slini za Clinique rumenilima, ali su preskupa. Ipak, stavljam ih na listu ako slučajno neki moj ultra bogati rođak iz Amerike naiđe i odluči mi nešto kupiti. 


To je sve od moje skromne liste želja. 
Koje proizvode si vi želite?

Kissi kissi 
G

Fotografije su posuđene sa svemogućeg Google Images.

You Might Also Like

1 komentari

  1. Uh i ja bih Nude Beach i nešto od Elfa ;)
    Mislim da bi čak voljela i Hoolu i Rockateur ;)

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images