Misslyn Treat me sweet rumenilo- Be my flamingo forever!

nedjelja, lipnja 18, 2017



Vjerujem da ste već vidjele novija Misslyn rumenila neodoljivog pakiranja i da ste ih poželjele isprobati. Nisam ni ja iznimka. Moram priznati da me većinom kod rumenila prvo privuče pakiranje pa tek onda sama nijansa. Rumenilo dolazi zaštićeno u prozirnoj foliji i sve mi cijenimo kada brend zaštiti proizvode od manijakalnih šopingoholičarki koje vole uništiti proizvode swatchevima u drogerijama. 
Ambalaža je napravljena od tvrdog kartona sa magnetnim zatvaranjem.


Noviteti s kojima nas je misslyn razveselio su: Beach please bronzer, Glow for it puder i Treat me sweet rumenila. 
Zadnje njihovo rumenilo koje sam si priuštila je Be my flamingo forever! 
Nijansa je u kombinaciji pink i koraljne i vjerujem da većina nas upravo za ovakvim nijansama i  poseže u ljetnim danima. 


Unutar pakiranja se nalazi još jedna zaštitna folija koja sprječava da se proizvod trusi i pada na ogledalo. Što se tiče ogledalca, ono je uvijek veliki plus kada dolazi uz proizvod jer ga onda možete nositi sa sobom i koristiti u svakoj situaciji da biste pogledale stanje na licu. 


Tekstura rumenila je puderasta i vrlo mekana pa se proizvod malo trusi, ali ništa znatno nepodnošljivo od većine drugih drogerijskih rumenila. Rumenilo ostavlja više satenski finiš na obrazima, osvježava i podiže look. Pigmentacija je solidna, ali me nije oborila s nogu iz razloga što nije trajna. Rumenilo će izdržati svega par sati ukoliko radite vrlo prirodni ljetni no makeup makeup, a ako nanosite cjelokupnu podlogu ili ti "fasadu" na lice ona će produžiti i trajnost samog rumenila.  
Pozitivna strana je ta što se može nadograđivati i vjerojatno ćete ga nositi svuda sa sobom. 


Kao što rekoh, ambalaža je prekrasna i proizvod dolazi zaštićen, a nijansa je idealna za ovo godišenje doba. Ako vam ne smeta osrednja pigmentacija i trajnost, smatram da se isplati imati jednu ovakvu ljepoticu u kolekciji čisto radi divljenja pakiranju. 


Količina: 6 grama
Trajnost: 18 mjeseci
Dostupnost: Muller
Cijena: cca 45 kn


Kako vam se čine ova njihova rumenila i da li ste isprobale koju nijansu?
Kissi kissi 
G

You Might Also Like

3 komentari

  1. Predivna nijansa, a tek pakiranje :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam koraljnu nijansu od prošle godine, isto nisam najzadovoljnija kvalitetom, ali mi je nijansa prekrasna, a i sama ambalaža pa joj oprostim kvalitetu. :D Prije nego su izbacili ovu liniju sam Aniti komentirala kak su mogli barem više mašte uložit i malo izmjenit dizajn, ali sad dok gledam kod tebe na fotkama, ipak su odradili lijepi posao i čisto mi dođe da si kupim rumenilo, samo zbog slatkog izgleda. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozadina ti je toliko slatka!
    Svida mi se cak ova nijansa, iako sam za vise one tamne boje vina.
    Nekako preferiram da mi pigmentacija nije jaka, uvijek me strah da ne pretjeram s rumenilom, pa mi dobro dode. :D

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images