New-in #18 (Christmas gifts)

ponedjeljak, siječnja 02, 2017

Drage moje, iako nisam nešto posebno motivirana i  što sam okupirana privatnim stvarima ipak odlučih objaviti mali new in post (ili ti ono što sam dobila za Božić) da vas ne ostavim dugo vremena bez sadržaja na blogu. 
Pa započnimo sa poklonima.


Od svoje drage prijateljice Anite sa bloga A Lady sam dobila prekrasan poklon te joj se nakon oliko vremna još uvijek imam potrebu zahvaliti. Tako da, hvala Anita na poklonu, a posebno na prijateljstvu. 


Također, vrlo me ugodno iznenadila i obradovala Anamarija sa bloga Mean Green Queen. MUR paleta je prekrasna i nadam se da ću imati vremena vremena vam što prije natipkati post da vidite swatcheve ovih ljepota. Kao što sam rekla i Green, žao mi je što ne živimo bliže, ali se nadam u skoroj budućnosti barem ispijanju kava. 


Isto tako sam samu sebe počastila sa par proizvoda. Prvi proizvod je prekrasna limitirana Catrice paletica. Nijanse vrište proljeće tako da će ona sačekati to razdoblje. 


Ako sve bude po planu u skoro vrijeme, na blogu ćete imati Maybelline tjedan u kojem ću u sedam dana recenzirati sedam Maybelline proizvoda. Među tim proizvodima će biti i ovaj ruž. Stay tuned...


Također nisam mogla propustiti niti koju novu Essence limitiranu kolekciju, pa sam škicnula Winter glow proizvode i kupila rumenilo (koje je vrlo inovativnog i zanimljivog dizajna) i lip scrub. 


Od kolegice sa posla sam dobila Nivea set (gel za tuširanje i losion) i još par nekozmetičkih stvarčica, ali sam ih zaboravila fotkati za ovaj post. 


Isto tako nisam propustila niti nova izdanja časopisa Ljepota & zdravlje uz koji možete dobiti Ziaja gel za tuširanje, te OK časopis koji vam donosi Essence rumanila. Ako vam nedostaje u kolekciji koja nijansa iz silky touch linije, škicnite da li ju možete dobiti uz OK časopis. 


Kozmetika Afrodita me u potpunosti stavila bez teksta sa svojim prekrasnim poklon i personaliziranom porukom. Stvarno jako lijepo od njih. U ukrasnoj vrećici su se nalazili sapun za ruke, gel za tuširanje i krema za ruke iz Cotton&silk linije. 


Od supruga sam dobila što sam i željela- nove slušalice. Ali sad ih koristi više on nego ja. 


I za sam kraj, oni pokloni koje sam jako željela i napokon dobila-društvene igre. 


Brat mi je kupio karte Crni Petar i Magarac, dok sam od muža dobila Draw out (igra vrlo slična Pictionaryu).


I sama sam si u Mulleru kupila Čovječe ne ljuti se, jer svi u kući jednostavno moramo imati tu igru. 
I moram vam reći da je vrlo zabavno pozvati prijatelje i odigrati koju partiju igre svi zajedno a ne samo igrati igre online. 



I to bi bilo sve što se tiče mojih noviteta. 
Nema ih puno, ali sve i jedna stvar mi se jako sviđa.
Koji vam je najdraži poklon koji ste dobile?

Kissi kissi
G


You Might Also Like

4 komentari

  1. Lijepe stvari si dobila. :) I meni je žao kaj ne živimo bliže...
    Ona Catrice paletica je preslatka. Joj, a vidi ove igre, slažem se da smo malo pretjerali s ovim igricama na netu, skoro se više ni ne družimo...moj dragi i ja kratimo duge noći kartanjem bele. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivne su stvarcice. I svakako glasam za Maybelline tjedan, samo pisi! :D
    I ovo za slusalice i ja radim, kupim mladoj sestri i onda joj ih stalno uzimam jer ''ja sam ih kupila'' hahah :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Super pokloncici! Afrodita mi se sviđa :)

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images