Bourjois 123 perfect CC cream

subota, prosinca 10, 2016

Već nekih par mjeseci koristim Bourjois 123 Perfect CC kremu i smatram da je došlo vrijeme da s vama podijelim svoje dojmove. 


Što Bourjois kaže o CC kremi?

“Objedinjuje prednosti pudera i hidratantne kreme. To je kao obojena krema, koja osim hidratacije i SPF faktora, uspješno prekriva nesavršenosti na koži. Formula je inovativna, odnosno ne sadrži ulje te je iznenađujuće lagane i prilagodljive teksture koja se lako stapa s kožom, a istovremeno dobro prekriva. Ten izgleda svježe i zdravo. 
Formula sadrži 3 različita pigmenta koja brišu i prekrivaju nedostatke i nepravilnosti boje tena: 
narančasta˝protiv umora˝ – zdrav i svjež izgled; 
zelena “protiv crvenila” – prekriva crvenilo; 
bijela “protiv tamnih mrlja” – umanjuje vidljivost tamnih mrlja i podočnjaka.
 Osim što kožu čini ljepšom, ovaj CC Cream tekući puder istovremeno štiti kožu sa SPF 15 i hidratizira je 24 sata tako da je ovaj puder itekako namijenjen normalnoj ili suhoj koži.”



CC krema dolazi u plastičnoj bež tubici od 30 ml sa crnim čepom na odvrtanje. Na tubici su ispisane skoro sve bitne inforamcije vezane uz proizvod. Što se ambalaže i doziranja proizvoda tiče, najbolje bi bilo kada niste kremu držale ne naslonjenu na čep. Budući da je tekstura kreme vrlo tekuća, lako biste mogle napraviti nered po sebi i nepotrebno baciti veću količinu proizvoda u "vjetar".
 Nijansa koju sam odabrala i koja paše uz moj ten je 32 light beige.


Na početku, koja informacija o mom tipu kože: normalan sa ponekim suhim dijelom na području obraza i nosa. Inače nemam većih nepravilnosti osim izraženih tamnih podočnjaka te se tu i tamo zna zalomiti koji prištić.



Tekstura CC kreme je tekuća i gusta, a finiš koji ostavlja na licu kod mene više vuče na dewy. Nije da mi se lice sjaji, ali se primjeti lagani odsjaj. Inače, izgleda vrlo prirodno na licu. CC kremu sam prvo nanosila prstima, a kasnije samo utapkala beauty blenderom. Jednako se dobro nanosi svim alatima (prsti, kist za nanošenje tekućeg pudera, beauty blender). Ovisno o raspoloženju, znala sam CC kremu nositi samu, bez setiranja puderom u kamenu i jednako mi je izdržala i djelovala na licu kao i sa puderom.
Pigmentacija kreme je  odlična. Dovoljna vam je mala količina proizvoda i jedan sloj da vam prekrije cijelo lice. Budući da je krema vrlo tekuća, nisam se nadala nikakvom prekrivanju i tu me proizvod oduševio.  Naime, krema nudi srednje do visoko prekrivanje, ovisno o tome s kakvim se nepravilnostima lica borite. 
CC krema sadrži 3 pigmenta: apricot (za zdrav i svježi izgled), green (protiv crvenila), white (protiv crnih mrlja), tako da crvenilo i prištiće savršeno prekriva te ujednačava ten.
Tamne podočnjake neće prekriti dok one manje bez problema kamuflira. Za prekrivanje svojih tamnih podočnjaka uz ovu CC kremu koristim Catrice Prime&fine dark circle eraser i poprilično sam zadovoljna učinkom. 


CC krema mi nije uzrokovala isušivanje kože niti mu je naglasila već suhe dijelove lica i mogu potvrditi da nudi 24h hidrataciju. Doduše, nisam proizvod nikad imala 24h na licu, ali pretpostavljam da ako je izdržao 12h i ostavio kožu mekanom i glatkom, isto tako bi djelovao  i nakon 24h. Također, krema sadrži spf 15 što je uvijek veliki plus u svakodnevnoj njezi kože. 
Krema mi se nije urezivala u linije ili bore na licu, samo mi je minimalno naglasila pore, ali ništa strašno. 


Količina: 30ml
Cijena: cca 100kn
Rok uporabe: 12 mjeseci
Dostupnost: Muller, DM, i sve drogerije koje drže Bourjois kozmetiku.

You Might Also Like

6 komentari

  1. Zvuči fora, ali za moje potrebe nedovoljna, držat ću se ja svojih pudera. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožavam ovu kremu, dugo mi je bila zamjena za pudere :) sad ju već dugo nisam koristila, primijetila sam da Affinitone od Maybellinea ima sličan efekt. Ali svakako joj se vraćam uskoro. Baš su ti lijepe slike :D

    OdgovoriIzbriši
  3. A mene zanima sad ovaj Catrice Prime&fine dark circle eraser?? Nisam to jos vidjela. A meni bi to svakako trebalo..

    OdgovoriIzbriši
  4. Htjela sam ju isprobati i naišla sam jedan problem, nema nijanse za mene xD Uz to čitala sam brojne postove i definitivno nije za masnu kožu, šteta :/

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je ova kremica bila odlicna i bas sam je volela :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Imam mješoviti kožu i ženi savršeno odgovara. Prekrivenost-korektna
    Njega-oduševljena sam
    Ne klizi sa lica
    4 nijanse - za svakoga
    Dajem 5

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images