Rosegal- Halloween wish list

ponedjeljak, listopada 03, 2016


Jesen mi je s razlogom najomiljenije godišnje doba, a posebno mjesec listopad budući da je to mjesec mog rođenja, a i sadrži  sve popularniji američki Halloween.
Vjerujem da smo svi upoznati sa njihovom tradicijom te ju svake godine sve više i više i mi poprimamo.
Dubimo bundeve, dekoriramo kuće i dvorišta te se maskiramo. U skladu sa nadolazećim Halloween-om, odlučila sam složiti prikladnu malu wish listu sa fashion & lifestyle stranice ROSEGAL
Cijeli asortiman inspirian Noću vještica možete mogledati na linku: OVDJE.

Od nakita su me se najviše dojmili chocker, ove dvije krasne maske u obliku leptira i prsten-lijes. 




Budući da na Rosegal stranici ima i dekoracija za vaš dom, posebno mi se sviđaju ovi jastučići sa Halloween tematikom i mislim da bi iznenadili svakoga tko bi vam došao u goste. Još pogotovo u kombinaciji sa zanimljivim zidnim naljepnicama.










Također, na stranici ima i dosta kostima za maskiranje poput kostima policajke, cat woman, itd. Meni se najviše sviđa kostim palog anđela i poslužiteljice na Octoberfestu. Također, osim tih kostima, svidjela mi se i "duksa" sa lubanjom i ova majica sa djevojkom i popularnom Dia de los muertos šminkom.





Osim fantastičnih kostima, dekoracija za dom i nakita, ipak mi se najviše sviđaju majice/dukse sa Halloween natpisima koji nisu toliko šareni pa bi se te majice mogle nositi i poslije, a ne samo za tu prigodu. Na slikama dolje je moj izbor printeva. 




Rosegal ima poseban program za sve svoje kupce koji žele recenzirati odjeću te daje priliku da osvojite kupon od 100 dolara koji možete potrošiti na njihovoj stranici. Ako ste zainteresirane i inače naručujete odjeću sa fashion stranica, definitivno pogledajte sve upute na linku: OVDJE.


Kako vam se sviđa moja tematska wish lista?
Koji proizvod biste si i same stavile na listu?
Kissi kissi
G

You Might Also Like

3 komentari

  1. Chocker i ova zadnja duksa su mi preprepredobri....patim hi hi
    Takoder mi se svida i ova naljepnica dvorac,a i jastucici su sweet

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja te zelim vidjet u Octoberfest kostimu! Hihihi

    OdgovoriIzbriši
  3. Znači Thriller jastuk je sve!! :D Super su mi i zdine naljepnice i ove majice...sve u svemu fora wl. :D

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images