Essence- Wake up, spring! LE kolekcija

ponedjeljak, svibnja 30, 2016


 Nedavno me Essence kozmetika obradovala paketićem koji se sastojao od nekih noviteta koji će biti u rednoj prodaji i sa nekoliko proizvoda iz Wake up spring kolekcije koje nisam isprobala. Iako već duže vrijeme u drogerijama možete naći Wake up spring limitiranu kolekciju proizvoda, mislim da bi bilo uredu da se i ja osvrnem na par proizvoda.



Čim je kolekcija izašla, kupila sam rumenilo (nijansa-Hello sunshine) i tipkala vam o njemu. Ako niste škicnule taj post, možete sada na linku OVDJE. U tom postu se također nalazi pregled svih proizvoda iz kolekcije, pa ako vas zanimaju apsolutno svi proizvodi (budući da vam danas recenziram samo četiri) škicnite na link gore. 

Spring it up- paleta sjenila


Kraljica ove limitirane kolekcije je zasigurno ova prekrasna paletica. Inače obožavam LE Essence-ove palete sjenila. Kao i sve ostale, i ova paleta ima prepoznatljivo pakiranje. Prozirna, deblja akrilika sa nazivom kolekcije ispisanim lijepim i girly fontom sa crnom poleđinom. 
Na poleđini se nalaze upute kako koristiti određeno sjenilo. 


Ono što mi se najviše sviđa kod ove palete je zanimljiv dizajn utisnut u sjenila. Leptirići i valovite crte koje se protežu od jednog sjenila do drugog su prekrasni. Na žalost, kako koristite sjenila te crte i leptirići se brzo brišu. 
Paleta se satoji od pet sjenila od kojih najviše prevladavaju ružičaste nijanse. Ovo je uistinu prava proljetna paleta. 
Sve i jedno sjenilo sadrži sitne čestice shimmera u sebi i vrlo su svjetlucave na očima i upečatljive.


Prva nijansa je bijela sa srebrenkastim shimmerom, dok su iduće tri u različitim tonalitetima ružičaste nijanse, a zadnja je mauve nijansa koja bi trebala poslužiti za pregib kapka i  za lagani smokey look.
Nijanse su srednje pigmentiranosti, ali se daju nadograđivati. Preporuka-nanosite ih sa bazom za sjenila i mokrim kistom za bolji intenzitet nijansi. 
Sjenila se truse. Trajnost im je vrlo dobra, izdržat će na očima cijelo radno vrijeme. 
Cijena: 29,90 kn. Količina: 6g.

Balzam za usne- My sweet spring melody


Rekla bih da mi je ovaj balzam najbolji proizvod iz kolekcije iz razloga što sam inače opsjednuta balzamima i strašno ih volim. Balzam je dostupan u jednoj nijansi i to je sasvim ok budući da je ovo LE kolekcija. Pakiranje proizvoda je preslatko, kao i čitava ova šarena, proljetna kolekcija proizvoda. Poklopac na pakiranju je identične nijanse kao i sam balzam. Tekstura balzama je mekana, lagana i kremasta, a završetak sjajni. Iako je izgled balzama vrlo light pink , balzam je u potpunosti transparentan i sheer, zato vam nisam ni stavljala sliku swatch-a u ovaj post. Balzam je njegujuć za usne, ne isušuje ih. Miriše po pčelinjem saću. Doslovno je mljac i moram se suzdržavati da ga ne pojedem. 
Cijena mu je 16,90 kn, količina 3,5g.


Tuš za oči u olovci- Spring a-ling a-ling


U ponudi se nalaze tri nijanse tuševa za oči (ljubičasta, bijela, zelena), a ja sam dobila ovaj u svijetlo zelenoj nijansi. Tuš dolazi u obliku olovke. Pakiranje je u jednakoj boji kao i sam tuš te izgleda preslatko. Ima tanki, stabilni i nepomićni kistić (podsjeća me na tuševe iz Oriflame-a The One). Vrlo je lako i jednostavno baratati sa njime, povlači ravne, tanke i precizne linije. Nijansa je upečatljiva, ali opet ne prenapadna. Vrlo se brzo osuši i idealan je za svaki proljetni dan. Jedina stvar koja ovom tušu ne ide u prilog je to što  mu je trajanje jako kratko. Unutar sat vremena mi se izbrisao winged  dio eyelinera na očima i ostao je samo dio na kapku. S toga vam preporučujem da ga koristite za lagane linije preko kapka jer uistinu očima daje lijep pop of colour
Cijena mu je 16,90 kn, a količinski ga ima 1ml.

Ruž za usne u olovci- Bye, bye winter!


Ruževi za usne također dolaze u lijepoj ambalaži. Na izbor su nam dane dvije nijanse, a moj primjerak se naziva Bye, bye winter! Ovo nisu klasični ruževi nego dolaze u obliku deblje olovke na šiljenje. Boje na  pakiranju su zagasito roza i crna te je ruž vrlo ugodan oku. 
Nijansa je u boji fuksije i idealna je za svaki dan, lijepo se stopi sa usnama i one izgledaju prirodno. Tekstura ruža je kremasta, a finiš je lagani glossy. Zbog samog oblika ruža, vrlo je jednostavan za nanošenje. Pigmentacija je solidna, ali se ruž vrlo lako briše sa usana. Trajnost mu je cca dva sata, ali to je prihvatljivo s obzirom na cijenu proizvoda. 
Cijena: 19,90 kn. Količina: 3,15g.


Kako vam se čini ova kolekcija?
Koje ste si proizvode vi kupili?

Kissi kissi
G



* PR PROIZVOD




You Might Also Like

5 komentari

  1. Paletica je baš fina, mislila sam da je veoma lose pigmentovana. Ja sam uzela jumbo hajlaj olovku, fantastična je. ☺

    Poseti moj blog -> frauleind.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš sam se iznenadila kako je paleta sjenila pigmentirana.
    Tusevi su mi preslatki, imam bijeli i taj zelenkasti, i stvarno je trajnost losa, bas mi je zao zbog toga. Pokusat cu ih jos postaviti sa sjenilima u istoj ili slicnoj boji, bas da vidim hoce li trajnost biti bolja. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim da je paletica zvijezda ovog posta, reljef na njoj je prekrasan, a i ovo su nijanse koje najčešće nosim. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Iznenađena sam pigmentiranošću palete! :O To su osobno moje najdraže boje, a nikad ju ne bih kupila. haha
    Jako mi se sviđa rumenilo i ruž u olovci. <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Ruž u olovci mi je od cijele ekipice najlijepši! :) Prekrasna je nijansa..

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images