Beauty UK Gloss ruž br.10- Passion

srijeda, svibnja 18, 2016

Napokon sam i ja dočekala priliku za isprobati koji proizvod iz Kozmo drogerije. Dobila sam podosta ruževa od svoje drage Anite (A LADY) u beauty swapu-u koji smo nedavno radile i  prvi od Kozmo ruževa za koji sam se odlučila tipkati je Beauty UK ruž.

Izvor: themakeupsuite.blogspot.com

Na Kozmo stranici piše:

"Nova kolekcija ruža za usne u 'sjajnim' i 'mat' teksturama i niz nijansi koje nećete naći u uobičajenim paletama boja.
Luksuzno hidratantna formulacija 'sjajne' kolekcije vašim usnama daje neodoljivo dugotrajan sjaj, dok kolekcija 'mat' ruževa još i njeguje vaše usne. "



Pakiranje ruževa je plastično u crnoj nijansi sa bijelim nazivom brenda. Na poklopcu se nalazi akrilni dio ispod kojega se nadzire boja ruža što je odličan dodatak pakiranju jer tako odmah možete vidjeti s kojom nijansom radite bez da otvorite pakiranje ruža a ako taj akrilni dio podignete u njemu ćete naći dodatni balzam za usne.  Ruž je dosta lagan i odmah vidite da se na ambalaži nije trošilo. Unatoč tome, ruž se lijepo zatvara i uvjerena sam da neće izvoditi akrobacije u torbi.  


Na dnu pakiranja se nalazi mala crna etiketa na kojoj piše da je ovo gloss ruž. 
Nijansa koju sam dobila je br. 10- Passion




Nijansa ruža ruža je pink sa prigušenim crvenim pigmentom. Iako djeluje dosta kričavo ili ti neonski, ne izgleda tako na usnama. Može se nositi u svako doba dana/noći. 
Pigmentacija ruža je fantastična. Potpuno prekriva usne u jednom potezu, nema neravnomjerno prekrivenih dijelova usana i  nije potrebna nadogradnja ruža za potpunu prekrivenost.



Tekstura ruža je izrazito mekana, kremasta i lagana.  Finiš je satin.
 Ruž se ni ne osjeti na usnama te je izrazito mekan.
Ne isušuje usne. Ja inače imam jako suhe usne i veliki problema sa testiranjima ruževa jer mi se teško kontrolirati da ne posegnem za balzamom nakon nošenja ruža, ali sa ovim nisam imala nikakvih problema. Naprotiv, usne su mi bile vrlo mekane prilikom nošenja ruža te imam osjećaj da  ruž ujedno i hidratizira usne.  Ne urezuje se u brazdice na usnama. Preporučujem olovku za usne prije nanošenja samog ruža da ga malo kontrolirate jer nekad zna malo odlutati preko ruba usana.


Ruž se preslikava kada ga nanesete, ali s vremenom će malo izblijediti i neće vam ostajati neugodne mrlje po vašim čašama. Zbog teksture ruža nisam očekivala nikakvu trajnost te me i ona ugodno iznenadila. Ruž mi na usnama izdrži 3 do 4 sata bez korekcije. I nakon tog vremena se nadzire stain nijanse na usnama. 


Cijena: 26,99 kn.
Dostupni u Kozmo drogerijama. 
Gramažu ruža nisam našla, ako slučajno znate tu informaciju, slobodno pišite u komentarima. 

Ostala sam ugodno iznenađena ovim iznimno jeftinim, a toliko kvalitetnim ružem. 
Definitivno zaslužuje naziv- gorgeous on a budget.
Još jednom zahvaljujem Aniti na poklonima te vas podsjećam da ako niste vidjele naš swap to možete napraviti sada-

Jeste li isprobale koji Beauty UK ruž? 
Kakva je mat linija ovih ruževa?

Kissi kissi
G

You Might Also Like

9 komentari

  1. Nemam kozmo u blizini tako da nisam isprobala nista od brendova koje drzi. Nijansa ruza je jako lijepa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Htjela sam ti uzeti mat verziju u nijansi Snob, ali nije je bilo.. Sve nijanse koje sam htjela su nestale! Na svu sreću Passion je bila na polici. Da nije bilo nje, ne bih ti ništa uzela. haha :D
    Drago mi je što ti se sviđa, o ovoj nijansi sam stvarno čitala samo pohvale! <3
    Predivno izgleda na tvojim usnama! :***

    OdgovoriIzbriši
  3. Također nemam Kozmo u blizini pa.. :/
    ali kada budem imala priliku- svakako ću bolje proučiti kozmetiku :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow, nijansa je mrak i odlično ti stoji, a stigla je ko naručena taman za proljeće/ljeto :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Nisam ništa njihovo isprobala jer ko i ti nemam Kozmo u blizini. Nijansa je baš divna i lijepo ti stoji, a za ljeto će biti još idealnija. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Onaj dio na poklopcu koji je u boji ruza, je ustvari mali kontejner sa sjajilom koji se relativno tesko otvara.

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images