Spoil with Oil prirodna kozmetika- balzam za usne

srijeda, ožujka 23, 2016

Drage moje dame, danas sam vam odlučila natipkati  recenziju jednog vrlo zanimljivog proizvoda. 
Naime, nedavno me kontaktirala divna Ivona (aromaterapeutkinja i yoga učitelj) i bez razmišljanja sam prihvatila suradnju sa njom budući da ima impresivan katalog prirodnih proizvoda koje sama izrađuje. A ja jako cijenim ljude koji sami nešto proizvode i rade.


Ivona kaže:
 "Spoil With Oil kozmetika proizvod je velike Ljubavi i aromaterapeutske edukacije, napravljena isključivo od prirodnih sastojaka: hladno prešanih nerafiniranih biljnih ulja, home made macerata, eteričnih ulja aromaterapeutske kvalitete (Pranarom, Oshadi, Florihana), pčelinjeg voska, organskih nerafiniranih maslaca, hidrolata. Svi proizvodi su prirodnog porijekla, te kao konzervans sadrže isključivo prirodni vitamin E." 

Također, Ivona se već 20 godina bavi raznim duhovnim tehnikama za širenje svijesti te meditacijom i bila sam više nego znatiželjna isprobati proizvode koje je napravila.



Paketić koji mi je Ivona je krasno zapakiran i sadrži:
-glicerinski sapun
-ulje serum za njegu kože
-aromakremu
i dva balzama za usne o kojima vam danas tipkam.


Balzami dolaze u malim slatkim plastičnim teglicama/kutijicama od cca 5 grama.
Budući da sam ja osoba koja "boluje" od opsesivnog mazanja usana, mislila sam da ću ovaj balzam potrošiti za dva dana. Naime, moje usne su u komatoznom stanju, da se tako izrazim. Užasno su suhe i unatoč stalnom hidratiziranju one se ne oporavljaju. Perk of being a beauty blogger je isprobavanje i mazuckanje sa svim krasnim, sjajnim, mirisnim balzamima i ruževima, ali ujedno većina tih krasnih mazalica,  koje konstantno isprobavamo i recenziramo za vas, se sastoje od loših i nekvalitetnih sastojaka koji još dodatno izazivaju pojačanu suhoću usana. Ja sam živi dokaz toga. Jer sada mi je uistinu teško testirati trajnost i izdržljivost nekog ruža budući da jedva izdržim 15 minuta a da ne nanesem labelo ili balzam. Da, imam užasan i niti malo ugodan problem. Iz tog razloga, labelo potrošim u manje od tjedan dana, a malo veći balzam za cca dva tjedna. Ovaj balzam koristim osam dana i još nisam došla niti do polovice ovog mini pakiranja (potrošnja prikazana na slici ispod). Oduševljena sam trajnošću. 



Prvo ću se osvrnuti na teksturu balzama koja je voskasta, znatno gušća od većine drugih balzama koje sam inače koristila (Biobalm, Misslyn, Tender care, Essence, itd.). Balzam je na dodir dosta tvrd i čvrst i nisam mogla poštenu količinu zgrabiti prstom da ga namažem na usne. I ugodno sam se iznenadila kada sam vidjela da mi nisu potrebna dva, tri sloja balzama da osjetim prekrivenost usana i momentalnu hidrataciju. Balzam ne ostavlja mastan trag nakon nanošenja i nije ljepljiv

Balzam u teglicama izgleda kao da je pigmentiran, ali na usnama je potpuno transparentan i neprimjetan. Neutralnog je okusa i blago miriši na naranču. Miris nakon par minuta ispari. 
Budući da trenutno trošim prvu teglicu drugu sam vam zaboravila zasebno fotkati, ali možete ju vidjeti na slikama gore. Jedina razlika između ova dva balzama je u tome što je crvenkastom dodan crveni oxid za boju i mica za sjaj.

Kako je ovaj balzam djelovao na mene?
Zbog guste i voskaste teksture smanjila sam potrošnju balzama. Proizvod je vrlo ekonomičan. 
Balzam se brzo upije i ostavi usne mekanim i hidratiziranim. Sada usne mažem prosječno dva puta unutar sat vremena i to mi je u jednu ruku vrlo oslobađajuće. Inače, ja bez balzama/labela ne idem nikuda. Znalo mi se dogoditi da ga nekad zaboravim i onda zovem muža da mi ga donese na posao (ovisnik). Sada se nekako manje brinem oko toga da li mi je uvijek pri ruci. 
Sljedeći put kada budem naručivala SWO proizvode uzet ću balzam u stiku samo zbog ljenosti pranja ruku prije upotrebe balzama.



Budući da je ovo domaći home made proizvod osvrnut ću se malo i na same sastojke.
Ivona je svaki poslani proizvod dodatno zaštitila u male prozirne vrećice (za slučaj nezgode pri dostavi) koje na sebi sadrže etiketu s nazivom proizvoda, popisom sastojaka i datumom valjanosti proizvoda. 
Balzam za usne u sebi sadrži kakao maslac koji ne samo da se upotrebljava u receptima za slastice i čokolade (dokazano smanjuje stres i depresiju) nego i u proizvodima za njegu kože. Naime, kakao maslac obiluje visoko zasićenim masnim kiselinama i duboko hidratizira kožu. 
Kao bazno ulje u balzamu se nalazi kokosovo ulje koje samo po sebi ima zaštitni faktor i vitamin E te djeluje antivirusno i antibakterijski. Također, među sastojcima su suncokretovo ulje, pčelinji vosak i prirodni E vitamin koji služi kao konzervans. Od eteričnih ulja je za pripremu balzama korišteno ulje slatke naranče (što je super budući da nisam ljubitelj limunovog) koje je prirodni antiseptik i balzamu daje slatku i toplu aromu. 
Proizvod zvuči i djeluje sto puta bolje nego što sam očekivala. Cijena proizvoda je 20 kn i čini ga jeftinijom, boljom i domaćom verzijom Burt's Bees balzama. Rok trajanja je 6 mjeseci.

Više o Spoil With Oil prirodnoj kozmetici možete saznati
 a i upitati na Ivoninoj FB stranici: OVDJE 
ili na mail-u: spoil.with.oil@gmail.com.

Kakav je vaš odnos sa prirodnom kozmetikom?
Pazite li na sastojke proizvoda prilikom kupnje?
Do sljedećeg posta, 
Kissi kissi
G


*PR PROIZVOD

You Might Also Like

3 komentari

  1. Zvuče obečavajuće. Vjerojatno bih kao i ti izabrala u sticku jer mi se neda toliko prati ruke. Vrlo su povoljni, a sastojci su odlični. :)
    Uvijek mi je milo kad netko sam radi kozmetiku. <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Obozavam ovakvu domacu prirodnu kozmetiku. Bas cu skicnuti njihovu ponudu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. I sama sam se prepoznala u ovoj bolesti mazanja usana :) Počela sam izbjegavati balzame koji sadrže mineralna ulja je ona na prvu zaglade usne, ali iz dubinski isuše te se stvori ovisnost o konstantnom mazanju. Ovi balzami izgledaju odlično, a sastav im je za deset :D

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images