Catrice- Travel De Luxe limitirana kolekcija- prvi dojam

četvrtak, lipnja 04, 2015

"La croisière. The current Cruise Collections invite you to enjoy warm temperatures and the beautiful sound of the sea. Light fabrics, summery prints and fresh colours replace dismal grey skies into a carefree summer mood and desire to travel. Designers are focusing on casual, modern styles. In June 2015, we are offering the ideal travel companions for the fashion collections with the Limited Edition “Travel De Luxe” by CATRICE. Fresh apricot, light rosé, pristine white, nautical blue and soft grey-blue is the perfect colour scheme for this. Take a Cruise – by CATRICE."


U većini Mullera diljem lijepe naše, od 01.06. je napokon dostupna limitirana Travel De Luxe kolekcija by Catrice, barem se nadam da je tako. 
Čim sam jučer uočila da je u napokon izložena u mom Mulleru, dvojba nije bila da li ću išta kupiti, dvojba je bila koji proizvod uzeti.

U Travel De Luxe ponudi se nalaze: travel set paleta (64,90 kn), 
kozmetička torbica (39,90kn), 
njegujući balzam za usne-Kiss the sun sa  SPF20 (31,90kn),
 Body mist sprej- Bonjour a la Mer (35,90kn)
 i nail laquers u nijansama: 01 Isle of White
02 Grey country
03 Apricot lane
04 Port blue, po cijeni-19,90kn


Od svega priloženog, najlogičnije mi je bilo izabrati proizvod koji je multifunkcionalan, pa izabrah travel set paletu.




Pakiranje same palete je od tvrđeg i debljeg kartona sa elegantnim etno motivima. 
Prekrasno je. Na dnu palete se nalazi mali komad tkanine pomoću kojega otvarate paletu, budući da je magnetski spojena. Iako bi ovo trebala biti paletica koju biste bez bojazni mogli nositi sa sobom na putovanja, meni pak ne ulijeva previše povjerenja. Iz tog razloga ću ju nositi u kozmetičkoj torbici da izbjegnem mogući nered.


Na poleđini pakiranja se nalaze upute kojim redoslijedom nanositi proizvode i koji se proizvodi uopće nalaze unutar palete.
Na donjoj slici možete vidjeti koliku količinu određenih proizvoda možete dobiti sa ovom paletom.
I ja sam zadovoljna sa tim omjerom.


Nadala sam se da bi unutar same palete negdje moglo osvanuti ogledalo, ali na žalost toga nema. Znači morat ćete si u kozmetičku torbicu uz ovu paletu staviti i ogledalo.
Sami proizvodi su unutar palete zaštićeni prozirnim "celofanom", znam da nije celofan, ali se sada ne mogu sjetiti materijala, da vam se ne isprlja cijelo pakiranje u slučaju kakvih nezgoda.


I sada dolazimo do one najbitnije stvari- što to ova paleta sadrži?


U ovaj travel set je stalo sedam proizvoda koje trebate za kreiranje sun-kissed look-a.
Highlighting puder, rumenilo, matt bronzer, dva sjenila, i dvije olovke: eyeliner i highlighting pen.


Prva impresija ove palete je ovakva:
Highlighter puder je krasne golden nijanse sa vrlo dostatnim shimmerom od kojeg će vam lice uistinu svjetlucati na suncu. Lijepo se blenda i da nadograđivati.
Rumenilo (na pakiranju piše Rogue-valjda pri tome misle na nijansu samog rumenila) je standardno i tipično ljetno, nekako light coraly.
Matt bronzer zauzima najviše prostora u paleti i količinski je troduplo veći od sjenila i duplo veći od rumenila. Nijansa je dark brown koja se da lijepo izblendati, i ono najbitnije-nije prepigmentirana pa se da i lijepo nadograđivati bez bojazni i straha od učinka "prljavog lica".



Od sva tri proizvoda, najviše me se dojmio highlighter jer je jednostavno prekrasan i sada je "u sezoni". Pigmentacija je dosta dobra.
Rumenilo je ok, iako imam dosta sličnih i nije mi po ničemu posebno, naprotiv pigmentacija je li-la, te po meni nedovoljna.
Sam bronzer je lijepe nijanse i paše mojoj boji kože, da se nadograđivati jer, isto kao i rumenilo, nije nešto pretjerano pigmentiran.
I samo moram napomenuti da se bronzer trusi, a rumenilo i highlighter ne.


Unutar palete se nalaze i dva sjenila za ljetne look-ove. 
Negdje sam na netu naišla na nazive ovih nijansi: apricot i light blue, pa nisam sigurna da li su to točni nazivi koje je Catrice dao ili je to samo netko opisivao. Na pakiranju ne piše apsloutno ništa o tome, a nisam ni naišla na nešto više recenzija.

Sjenila su nekako frosty i njih bih definitivno koristila i tijekom drugih godišnjih doba. Tekstura sjenila je bogata i mekana, te se sjenila ne truse. 
Pigmentacija je mogla biti i bolja, ali im ipak dajem prolaznu ocjenu iz razloga što su nijanse uistinu krasne.


I zadnje stvari unutar paletice su dvije mini size olovke za oči. 
Crni eyeliner i highlighter pen. 
Olovka za oči mi se nije nešto dobala na prvu, iz razloga što je tvrđe teksture i što sam trebala pošteno išarati ruku da bih dobila ovo malo swatch-a, ne želim ni znati kako će biti kada ju budem nanosila na kapak. Također, sadrži neki blagi shimmer kojeg nisam baš fan u olovkama.
A što se tiče highligher olovke, tu mi je mišljenje totalno suprotno. Mekane je i kremaste teksture, lagano klizi i pigmentacija je odlična. Oduševljena sam njome, i definitivno ću sljedeći put obratit pažnju i uzeti si Catrice full size highlighter pen i ako bude upola dobra kao ova, bit ću oduševljena.

Kada sumiram svoje prve dojmove, četiri proizvoda su na mjestu, a tri  su onako-prolazna. 
Da li se isplati za ovo trošiti novce- da, ako ćete ju uistinu koristiti.
Ako ju samo želite skupiti, vjerojatno će vam samo sjediti u ladici.

Kupila sam ju sa ciljem da imam sve što mi treba kada negdje idem, i ima da ju koristim.

Ako se i sami odlučite za isprobati, obavezno mi javite svoje utiske. 
I nemojte zaboraviti na ogledalo, ruž i maskaru...
sve ostalo imate u ovom travel setu.

Kissi kissi
G




You Might Also Like

7 komentari

  1. Ovo plavo sjenilo na swatchu izgleda baš divno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) evo ovih dana ga mahnito koristim, nekako me uhvatila opsesija svijetloplavom bojom, i jako mi se sviđa, iako bi mi bilo draže da je mat i bez shimmera, al ajd, neću komplicirat..čist je solidno :D

      Izbriši
  2. Po meni jedina svjetla točka ove palete su highlighter (kojeg uopće ne koristim) i ova highlighter olovčica... uglavom slatko je pakiranje i kul je imati ovak sve na jednom mjestu, ali ovaj proizvod preskačem jer sam nekako razočarana općenito pigmentacijom u Catriceovim paleticama, pogotovo palete sjenila... nadam se da budu to popravili... :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sad kad spomeneš pigmenataciju, to je istina, skoro svaka njihova paleta koju imam je onako žnj pigmentacije, pa za nekoga tko voli prave i vivid nijanse na očima da se vide iz daleka, catrice nije izbor, ali ja osobno preferiram malo slabiju pigmentaciju da ju mogu nadograđivati koliko god želim :) da li ti se išta svidjelo iz ove nove kolekcije? :)

      Izbriši
  3. Ova kolekcija mi je divna, pogotovo lakovi, ali mislim da ću si priuštiti samo neseser ako mi se dopadne kad ga vidim uživo ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vjerojatno budeš, jer je uživo krasan, i dvoumila sam se oko njega :)

      Izbriši
  4. Bar da ima neki sjaj ili ruz za usne u pakovanju. Najbolje su mi palete gde ima senka,rumenilo,bronzer i ruz bez olovaka. :-)

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images